Uusi toiminnanjohtaja Kaisa esittäytyy

 
Hei! 

Olen Kiuruveden Varapäreen uusi toiminnanjohtaja Kaisa Martikainen. Työtä on nyt takana neljä viikkoa ja vasta nyt tuli hetki kirjoittaa esittelyteksti itsestäni. Alku on mennyt perehtyessä, tutustuessa ja ihmetellessä mitä kaikkea uusi työ on tuonut mukanaan. 

Olen kotoisin Kiuruvedeltä ja minulla on kaksi aikuisuuden kynnyksellä olevaa lasta.  Nautin liikunnasta, luonnossa liikkumisesta ja käsitöiden tekemisestä. Erilaiset tietoisuustaito harjoitteet ja tunnetyöskentely ovat lähellä sydäntäni. Pidän ryhmässä työskentelystä, koska koen saavani muista ihmisistä energiaa. Kanssakulkijat toimivat myös hyvänä peilinä itselle, heidän avulla voin kehittää itseäni mm. työntekijänä. Huumori, ilo ja avoimuus ovat minulle tärkeitä. Olen myös utelias ja tarkoitan tällä sitä, että kiinnostun uusista asioista ja näkökulmista. Koen tuon olevan liikkeelle paneva voima.  

Olen koulutukseltani terveydenhoitaja. Olen saanut työskennellä eri ikäisten ja erilaisissa elämäntilanteissa olevien asiakkaiden parissa. Koulutuksen ja työkokemuksen kautta ymmärrän ennaltaehkäisevän työn merkityksen. Vuorovaikutus-, ohjaus- ja yhteistyötaidot ovat keskeisiä. 

Innolla odotan millaisia kohtaamisia, kokemuksia ja oppeja uusi työ tuo tullessaan.

Tavataan Varapäreessä! 🌞




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tuleeko sinusta isona taiteilija?

Uusi paikka-auki työntekijä Inka esittäytyy