Uusi apuohjaaja Titta esittäytyy!

 

Heippa!

Minä olen Titta Stedt. Aloitin maanantaina täällä Varapäreessä uutena apuohjaajana. Voisin tässä tekstissä kertoa hiukan itsestäni.

 Minä olen 25-vuotias ja koko ikäni olen asunut Iisalmessa.  Perusluonteeltani minä olen iloinen ja aika luova tyyppi. Pidän tärkeänä arvona muiden auttamista ja mielenterveysasioiden esiin nostaminen on minulle lähellä sydäntä.  

Aikaisemmin olen toiminut kokemusasiantuntijana monissa eri organisaatioissa ja päässyt sitä kautta tekemään monenmoisia tehtäviä ja projekteja.  Työllistyminen Paikka auki-ohjelman kautta tänne Varapäreeseen tuntuikin minusta hyvältä ja luonnolliselta jatkolta. Haaveena minulla olisikin opiskella tulevaisuudessa jotain ihmisten auttamiseen ja mielenterveyteen liittyvää.

Vapaa-ajalla teen paljon luovia juttuja. Harrastuksiini on oikeastaan aina kuulunut piirtäminen ja maalaaminen, sekä taide ylipäätään. Taide auttaa tasapainottamaan omaa arkea ja toimii minulle ns.”pään nollaajana”.

Rakastan myös sisustamista ja koti on minulle tärkeä turvapaikka ja tukikohta. Kodin remontointi, sisustaminen ja huonekalujen tuunaus on minulle sellainen ikuisuusprojekti ja ideoita olisi enemmän, kuin aikaa (tai rahaa) niiden toteuttamiseen. Kuitenkin ajattelen, että pikkuhiljaa hyvä tulee, eikä kodin tarvitsekaan olla koskaan täysin valmis.

Rakastan myös kirjoja ja lukemista. On ihanaa päästä matkustamaan kirjojen avulla erilaisiin maailmoihin ja tutustumaan erilaisiin hahmoihin. Voisin istua sohvan nurkassa tuntikausia ja vain lukea.  Varsinkin korona aikana, kun matkustamaan ei oikeasti ole päässyt, kirjojen merkitys minulle on ollut vieläkin isompi.

 

Tällä viikolla olen päässyt hiukan tutustumaan uusiin työtehtäviini ja varapäreen arkeen, sekä tavannut jo osan varapäreen kävijöistä. Odotan jo innolla mitä kaikkea tulevaisuus ja tämä työ tuokaan vielä tullessaan. 

Pääsette vuoden aikana seuraamaan minun matkaani Varapäreessä ja tulen postaamaan noin pari kertaa kuukaudessa videoita eri aiheista. Videoilla tulen kertomaan lisää itsestäni ja omasta työstäni, sekä mielenterveyteen liittyvistä aiheista!

Olkaahan siis kuulolla!

Minua saa tulla ottamassa hihasta kiinni ja tulla jutustelemaan ja tutustumaan!

Toivotaan aurinkoista kevättä!

-Titta-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Uusi toiminnanjohtaja Kaisa esittäytyy

Tuleeko sinusta isona taiteilija?

Uusi paikka-auki työntekijä Inka esittäytyy